Tjabbatjänahallå!

Idag har de vart fullt upp precis hela dagen ZzZz haha..
Jag gick ner till farmor när jag vakna och åt frukost där (typ halv ett) :P efter de så dusha jag elvis! haha sjuktsöt han blev dåe!
haha men sen så kom farfar på att vi skulle åka till Fagersta idag istället för imorgon så då åkte vi, jah tog med Elvis! (Min egna hund!!!! :D ) haha men sen åt vi på mc donalds i västerås, sen åkte vi till Fagersta och fika lite hemma och jag packade mina stuffs haha, ;P sen åkte vi tillbaka till Västerås och jag köpte lite grejer till Elvis, men tog bara med mej en reflex väst som jag köpte men andra glömde jah hemma hos farmor och farfar.. Blöh..
Aja sen stor handla vi på Ica maxi och farfar handlade som vanligt på biltema i 50 år.. Sen åkte vi hem och direkt stack jag ut med min hund och pappas hund ;) och efter de så stor städa jag och farmor köket hemma hos oss..aja men är helt slut nu, godnatt! *.*" :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback