Blöööh blöööh blöööh, godnatt

Trött!! Jag är trött som fan! Dehär hände igår, Jag har först haft en super dah i skolan! Sen åkte vi till polis stationen och hämta pass sen åkte vi till Risbro där jag skulle ta bussen med kusinen, lite pinsamt dom fick vänta på mej as länge.. Haha, sånt får man leva med... :) aja se. Åkte jag och kusin hem till dom åt påskmiddag och kladdkaka till efterrätt!! Supergott!
Sen kom Mari och hämta mej halv åtta! :) idag vakna jag typ halv 10, åt frukost sen satte på mej termobyxor och vinter jacka!
Sen åkte vi till Romme och när vi va framme. Så satte vi på oss pjäxorna direkt! Och börja åka! Så jävla kul! Aja.. Sen grilla vi korv och åt munkar! :D sen på vägen hem så stanna vi för vi skulle åka in på driv-in och köpa mc flurry!! Så jävla gott!! Men så åkte Mari typ förbi den där automaten man snackar i! Sen backa hon tillbaka och sen när vi skulle betala så skulle hon veva ner rutan för de gick typ inte att ta ner den, då råka hon trycka på knappen uppåt istället och hennes arm åker med! ..... Asså akward, sen ramla hon i liften ocksåå.. Aja godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback